Una nova nau cedida per l’Ajuntament per les colles de carnaval de Santa Cristina

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les 6 colles de carnaval de Santa Cristina d’Aro poden disposar d’una nau cedida per l’Ajuntament als afores del municipi.

Fins ara, ocupaven des del 2013 una nau a la zona esportiva del municipi.

S’ha signat aquest conveni que aposta per la potienciació de les colles de carnaval, “pel seu impacte lúdic, històric i cultural cap al veïnat”, segons marca el nou conveni entre Ajuntament i entitats.

Així ho ha anunciat l’Ajuntament de Santa Cristina a la seva pàgina de Facebook.

Es tracta d’una antiga nau de fustes Esteva. Es troba al polígon 10 El Pla, tot i que cal tenir en compte que un terç de la mateixa nau és per a la brigada municipal.

El destí de la nau, segons el nou conveni, és exclusiu de guarda, custòdia i lloc de treball per realitzar i organitzar els actes de Carnestoltes.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Baix Empordà concentra diverses autoritzacions per a actes de Sant Joan i festes populars al litoral

Entre els municipis autoritzats hi ha Palamós, Palafrugell, Begur, Castell d'Aro, Platja d'Aro i s'Agaró i Torroella de Montgrí, dins un total de 64 permisos concedits al conjunt del litoral català.

Altres notícies