2.8 C
Pals
Divendres, 2 gener 2026
- Publicitat -

Detingut a Calella de Palafrugell gràcies a una patrulla canina amb diferents drogues

El detingut va passar a disposició judicial per un delicte contra la salut pública

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El passat cap de setmana, mentre es realitzava el patrullatge a peu a la plaça Sant Pere de Calella de Palafrugell, es va procedir a detenció d’una persona per un delicte contra la salut pública.

Aquesta actuació es va dur a terme gràcies a la  unitat canina de la Policia Local de Palafrugell, que treballa en la prevenció del consum de substàncies estupefaents a la via pública, així com en la lluita contra el tràfic de drogues, en el marc de fomentar el patrullatge a peu i de proximitat.

Així, la unitat canina va senyalitzar una persona situada en un bar, la qual posteriorment es va escorcollar la seva bossa de mà. A l’interior es van localitzar diferents substàncies com metamfetamina “cristal”; speed; haixix i marihuana. A més a més, durant l’escorcoll es va detectar una gran quantitat de bosses de plàstic amb restes de suposadament speed o cocaïna i marihuana.

- Publicitat -
- Publicitat -

BTS anuncia el seu retorn amb un nou àlbum el 20 de març i una gira mundial

Els seguidors i seguidores de BTS estan d’enhorabona. La banda sud-coreana, un autèntic fenomen global amb més de 24 milions d’oients mensuals a Spotify, tornarà oficialment el pròxim 20 de març amb la publicació d’un nou àlbum i l’inici d’una gira mundial. Es tracta del primer treball conjunt del grup des de “Proof” (2022) i

Altres notícies