Vent del nord, ambient fresc i poc protagonisme del sol

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El dimarts es presenta fresc, amb aire de Tramuntana que farà marxar totalment la sensació de calor.

El meteor protagonista d’avui serà la tramuntana agregalada que bufarà moderada i refrescarà l’ambient. El sol serà poc protagonista del cel i els núvols, primers alts al matí i més densos a la tarda taparan l’acció de l’astre rei.

Les temperatures es mouran a la forquilla dels 14 graus mínims als escassos 24 graus màxims i això donarà sensació de fresca moderada. Es pot dir que ja començarem a notar la tardor (astronòmica) que demà dimecres començarà a les 21:21h del vespre.

Hem d’estar atents a l’embossament d’aire fred en alçada que els propers dies voltarà el nostre àmbit més proper. Semblaria, amb els mapes d’ara que les pluges més significatives es concentraran al País Valencià i a les Illes, tot i que a la nostra zona empordanesa no farem net i estarem tota la setmana amb molta variabilitat al cel.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Miquel Noguer rep el Premi Girocamping 2026 durant la Nit dels Càmpings Gironins

La vetllada també ha reconegut la família Gelabert Casadevall, el Càmping Bella Terra de Blanes i Albert Barrachina. A més, l’Associació de Càmpings de Girona ha distingit Javier Nieto, Anna Maria Martínez i la periodista Laura Fa.
- Publicitat -

Altres notícies