22.7 C
Pals
Dimecres, 9 juliol 2025
- Publicitat -

Verges escollirà el cartell anual de la Processó i la Dansa de la Mort amb un concurs

La convocatòria s’iniciarà públicament al setembre i s’hi podran presentar artistes d’arreu dels Països Catalans

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Associació de la Processó de Verges ha convocat la primera edició del concurs per escollir la imatge anual del cartell de la Processó i la Dansa de la Mort i, a la vegada, una edició d’obra gràfica. La convocatòria d’aquest concurs s’iniciarà el setembre del 2024 i el jurat que s’encarregarà de fer la selecció estarà format per un membre de l’Associació, una persona del municipi relacionada amb el teixit cultural, un crític d’art, un artista i una persona al capdavant d’un museu o fundació.

Abans de la convocatòria, amb motiu de la Processó i Dansa de la Mort d’enguany, el projecte comença amb l’edició zero, que enceta la pintora i artista Assumpció Mateu, que també col·laborarà en l’organització del concurs. El pròxim dissabte, 2 de març, a les 19 h, Mateu presentarà l’obra d’enguany i la posada en marxa del concurs a La Placeta de Verges.

La convocatòria d’aquest nou concurs és a nivell de Països Catalans i la intenció és continuar treballant per la difusió i divulgació de la Processó i la Dansa de Mort de Verges, aquesta vegada amb una mirada posada en el món de l’art.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimecres 9 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies