30.9 C
Pals
Dilluns, 23 juny 2025
- Publicitat -

Viatges Capitals – Napols

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb en Gerard Escaich hem fet un viatge fins a Napols, un possible destí per aquestes vacances. Ens ha explicat tots els racons que creu que hem de visitar i ho hem rematat escoltant un artista molt popular de la població.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Emma Escolano: “És impossible triar únicament una nit de jazz a Platja d’Aro”

El Festival Nits de Jazz celebra aquest estiu la seva 28a edició amb nou concerts gratuïts a la platja gran de Platja d’Aro. Cada divendres de juliol i agost, a partir de les onze de la nit, el públic podrà gaudir de música en directe al costat del mar en un entorn obert i accessible.

Altres notícies