Vicenç Fajardo presidirà la Cuina de l’Empordanet

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La reunió extraordinària del col·lectiu de la Cuina de l’Empordanet va escollir Vicenç Fajardo com el nou president. D’aquesta manera el xef del Restaurant La Plaça relleva a Toni Izquierdo, després de 6 anys al capdavant.

Aquesta junta estarà formada per Fajardo, Joan Carles Sánchez (Es Portal) com a vicepresident, Quim Casellas (Casamar) secretari i Albert Sastregener (Bo.TiC) de tresorer. Tots ells acompanyats de cinc vocals: Enric Herce (Aurum), Jordi Sabadí (El Roser 2), Iolanda Bustos (La Calèndula), Miquel Garcia (Terramar) i Kim Farrarons (Llevant).

La Cuina de l’Empordanet és un col·lectiu gastronòmic que aplega 20 professionals de la cuina i de la restauració, que porta molts anys treballant en la difusió de la cuina del Baix Empordà i dels productes de proximitat i de temporada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Mossos alerten d’un repunt en les taxes màximes d’alcohol a les carreteres gironines tot que hi ha més «consciència»

Des del cos avisen, però, que l'ús del mòbil segueix sent un dels motius més habituals en els accidents de trànsit

Altres notícies