18.7 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Xavier Pérez es reincorpora com a director gerent dels Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà

Durant la seva absència, Montse Garcia i Anna Ribera han exercit com a codirectores

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Xavier Pérez ha estat nomenat de nou Director gerent de la Fundació Hospital de Palamós – Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, després d’un any i mig ocupant el càrrec de Director gerent a l’Institut Català de la Salut. Durant aquest període, Montse Garcia i Anna Ribera han compartit la direcció com a codirectores de l’entitat. El Patronat ha reconegut la seva tasca al capdavant de l’organització i els ha agraït la dedicació.

Montse Garcia continuarà com a Directora econòmica, financera i patrimonial, mentre que Anna Ribera es mantindrà com a Directora assistencial, càrrecs que totes dues compaginaran dins del Consell de Direcció. Xavier Pérez, nascut a Barcelona l’any 1968, suma més de 26 anys vinculat a la fundació, havent ocupat diversos càrrecs com a Director de les Àrees Bàsiques de Salut de Torroella de Montgrí i Palafrugell, i Director assistencial.

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies