Yo La Tengo actuaran a Barcelona al 2019

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El grup estatunidenc format per Georgia Hubley, Ira Kaplan i James McNew tornen aquest 2019 per tal de fer gaudir als seus fans en un concert a a la Sala Apolo, a Barcelona, on promocionaran de nou els temes del seu quinzè disc d’estudi «There’s A Riot Going On», que inclou cançons com Shortwave o Ashes.

Les entrades sortiran a la venda el dimarts 4 de setembre a les 10 del matí a la web de Live Nation, i a la web de Ticketmaster, a més de la mateixa Red Ticketmaster (Fnac, Halcón Viajes i Carrefour).

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner can montes

Un veí de Sant Feliu de Guíxols vol entrar al llibre Guinness dels rècords per tenir una col·lecció de 37.000 maquinetes

Albert Gironès assegura que quadruplica la col·lecció d'unes 8.500 peces que actualment figura al registre.
- Publicitat -

Altres notícies