Yo La Tengo anuncien disc i concert a Barcelona el 29 d’abril

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 2023 ens portarà un nou disc de Yo La Tengo “This Stupid World“, un treball que estarà produït per ells mateixos i que arribarà el 10 de febrer. Ja en podem escoltar el primer senzill ‘Fallout’.

Per altra banda el grup ha anunciat que presentaran el disc el 29 d’abril a la Sala Apolo de Barcelona. Les entrades surten aquest divendres a Ticketmaster i a LiveNation.

L’entrada Yo La Tengo anuncien disc i concert a Barcelona el 29 d’abril ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols registra més de 90 litres durant la tempesta d’aquest migdia

La intensa tempesta d’aquest dilluns ha deixat més de 90 litres per metre quadrat a Sant Feliu de Guíxols, provocant inundacions puntuals, incidències en equipaments municipals i una seixantena d’avisos als Bombers. L’Ajuntament ha suspès les classes de la tarda per prevenció davant l’episodi de pluges torrencials.

Altres notícies