14.8 C
Pals
Divendres, 20 febrer 2026

Continua el cel serè amb temperatura màxima un pèl més baixa

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimecres amb temps novament assolellat, domini del cel serè i ambient molt càlid. El vent bufarà avui entre gregal i llevant amb força entre feble i alguns cops moderats a la zona litoral que aportarà aire més humit suavitzant la temperatura lleugerament, amb valors màxims de 26ºC.

Demà també gaudirem d’un temps assolellat i càlid però a primera hora del matí o durant la propera matinada es poden formar alguns bancs de boira o boirines que es desfarien ràpidament.

A mitjà termi: de cara al cap de setmana les altes pressions es situaran als països escandinaus amb un temps més inestable a la zona peninsular i mediterrània durant la propera setmana. Caldrà seguir, i us mantindrem informats, si aquesta inestabilització del temps es concreta o no, en pluja i ruixats.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Vall d’Aro Run Series es consolida a través de les tres curses que se celebraran abans de l’estiu

El circuit inclou una cursa lineal vora el mar, una nocturna a Castell d’Aro i una clàssica per les Gavarres.

Altres notícies