15.3 C
Pals
Divendres, 9 maig 2025
- Publicitat -

Revetlla i Sant Joan amb temps estiuenc i calor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimarts amb domini del temps assolellat, jornada plenament estiuenca amb temperatura  mínima que puja al voltant dels 18/20 ºC durant la propera matinada. La màxima tornarà a fregar els 29/30 ºC a l’interior del Baix Empordà.

Avui tindrem un ambient més humit, en part pel vent de component sud que bufarà amb força entre feble i moderada a partir de migdia incrementant la xafogor.

Pel que fa a l’estat de les platges trobem una mar molt encalmada amb marejol, a tot estirar onades inferiors a mig metre d’altura.

Revetlla de Sant Joan suau o càlida sobretot als municipis litorals fruit de la humitat i la temperatura mínima es mantindrà per sobre 20 ºC.

Demà, i propers dies, continua el domini de l’ambient assolellat

- Publicitat -
- Publicitat -

Trànsit reforçarà els filtratges i tallarà un accés a la C-31 per evitar que es faci drecera per Santa Cristina d’Aro

També estudia fer una gestió diferent de dades perquè els navegadors no ofereixin circular pel poble com a alternativa.

Altres notícies