14.3 C
Pals
Dimarts, 21 octubre 2025
- Publicitat -

Cinc nous restaurants certificats amb la marca ‘Gamba de Palamós’

Està previst que la Comissió Reguladora endegui properament una enquesta de satisfacció entre els consumidors, que entraran en el sorteig d'una sortida de pesca-turisme per a dues persones

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

La marca de garantia ‘Gamba de Palamós’ compta des de dimecres passat amb cinc nous integrants, tots ells restaurants palamosins que han fet mèrits per aconseguir aquesta distinció. Es tracta d’El Celler de la Planassa, El Nou Baretu, La Fàbrica del Gel, La Palmera i el Sant Grillat. La Comissió Reguladora de la marca Gamba de Palamós, formada per l’Ajuntament de Palamós i la Confraria de Pescadors del municipi, va oficialitzar l’acreditació a la Casa del Mar. Aquests restaurants s’afegeixen així al selecte grup de 184 empreses i establiments, que inclouen barques d’arrossegament del port palamosí, peixaters, distribuïdors, i restaurants de la vila i també d’altres municipis. El distintiu es va crear l’any 2008 amb l’objectiu d’assegurar el bon ús de la marca ‘Gamba de Palamós’, i garantir-ne la seva qualitat, promoció, divulgació i prestigi. L’acte va estar presidit per l’alcalde de Palamós, Lluís Puig; la gerent de la Confraria de Pescadors de Palamós, Cristina Mañas; i el regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palamós, Emili Colls. Cal destacar que simultàniament es va realitzar una jornada formativa adreçada a les empreses certificades, amb l’objectiu d’assessorar el personal manipulador de la gamba per a la millora de la qualitat i higiene, així com en tècniques per a fomentar la seva promoció. També està previst que la Comissió Reguladora endegui properament una enquesta de satisfacció entre els consumidors que permeti seguir millorant en la cura i promoció de la marca. D’entre els noms d’establiments que ja posseeixen la distinció, destaquen: el restaurant Celler de Can Roca, de Girona; el Casamar, de Llafranc; Can Jubany a Calldetenes, o el restaurant Bo.TiC, de Corçà. Hi ha un cas curiós, el restaurant Eth Bistro, de Vielha, que és el primer de la província de Lleida que obté aquest certificat.

L’enquesta permetrà conèixer de primera mà l’opinió dels clients

El qüestionari es podrà descarregar al mòbil mitjançant un codi QR que es distribuirà als 38 restaurants certificats, i en el qual els clients podran fer palès el seu grau de coneixement sobre la gamba de Palamós. Entre tots els participants que responguin aquesta enquesta se sortejarà una sortida de pesca-turisme per a dues persones, una oportunitat única per conèixer els secrets de la pesca de la gamba de Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rosalía anuncia “LUX”, el seu nou disc, amb una sorprenent posada en escena a Times Square

Rosalía ho ha tornat a fer. L’artista catalana ha sacsejat les xarxes i les pantalles de Nova York amb l’anunci del seu nou àlbum, LUX, que veurà la llum el divendres 7 de novembre. Fidela al seu estil únic i imprevisible, ha revelat la notícia amb una impactant projecció a Times Square, on apareix vestida

Altres notícies