6.2 C
Pals
Dimarts, 23 desembre 2025
- Publicitat -

Esther Vilert: “Les maratons de vacunació al Baix Empordà estan sent un èxit”

Al Baix Empordà es faran 7 jornades fins el dia 29 de juny.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El SSIBE estan “molt satisfets” perquè 888 persones van participar ahir a la marató de vacunació de Torroella. Aquesta fou la segona vegada que s’ha fet en tot el Baix Empordà, i es tracta d’una manera molt ràpida d’accelerar el procés de vacunació, que de moment està sent un èxit a la comarca. Així ho ha explicat Esther Vilert, coordinadora del procés del SSIBE, que ha dit que estan “molt satisfets” i que és un “èxit”.

Al Baix Empordà es faran 7 jornades fins el dia 29 de juny. Demà se’n fa una altra a Torroella, divendres i dilluns de la setmana que ve a la Bisbal d’Empordà i finalment, a Palafrugell el es faran dia 21, 22 i 29 de juny. De les 9 a les 19h, hi poden anar totes les persones inscrites en aquesta àrea de salut.

Amb aquestes maratons, tal i com ha explicat Vilert, tot són avantatges.

Si voleu escoltar l’entrevista sencera la podeu trobar aquí:

- Publicitat -
- Publicitat -

La Oreja de Van Gogh estrenarà nova cançó la nit de Cap d’Any

La Oreja de Van Gogh desvelarà nova música la nit del 31 de desembre a La 1, just abans de les Campanades. Serà la primera cançó del grup basc després de la sortida de Leire Martínez i el retorn d’Amaia Montero com a vocalista principal, un retrobament molt esperat que posa fi a gairebé 18

Altres notícies