“A plena llum”: un nou festival que il·lumina a dones artistes emergents

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El proper 10 de maig arriba la primera edició de “A plena llum” un petit festival on poder ajuntar dones artistes locals en un espai únic i gaudir de la música en directe.

En la seva primera edició han volgut comptar amb quatre increïbles artistes locals, sent totes i cadascuna d’elles, caps de cartell: Dianka, Lhara, Mariana També i Ayryn.

A partir de les 20:00h a l’El Pumarejo, es comptarà amb les actuacions de les 4 protagonistes a més d’un petit DJ SET entre les actuacions, dut a terme per LA PAINS, que seguint amb una de les idees principals del projecte, estarà punxant diferents èxits de dones artistes dels 2000 fins ara.

Fa poc més d’un any, naixia El piti de la suerte amb la intenció de promoure la música emergent i el treball d’artistes independents i/o emergents. Des de llavors, han dut a terme més de 30 concerts i començat a col·laborar amb nous artistes fent créixer una xarxa de suport, respecte i admiració.

Per això, han organitzat aquest nou format, amb la idea d’organitzar diferents esdeveniments en espais on una varietat d’estils i formats artístics s’uneixen per a destacar la música i les artistes que, en moltes ocasions, queden en la sobra de moltes altres.

Entrades a la venda a DICE.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by a plena llum (@aplenallum.pds)

L’entrada “A plena llum”: un nou festival que il·lumina a dones artistes emergents ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Palafrugell reforça l’Oficina d’Atenció Ciutadana amb més horari, servei a domicili i una nova seu electrònica

Amplia l’horari d’atenció presencial, activa un servei d’atenció domiciliària per a persones amb mobilitat reduïda i posa en marxa una nova seu electrònica amb prop de cent quaranta tràmits digitals per facilitar la relació amb l’administració.

Altres notícies