A Torroella de Montgrí, l’AMPA podrà recórrer contra la privatització del menjador de l’Escola Guillem de Montgrí

El Tribunal Superior de Justícia de Calalunya ja els ha reconegut aquest dret

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha donat la raó a l’Associació de mares i pares d’alumnes (AMPA) de l’escola Guillem de Montgrí. Segons informa el Punt Avui, l’AMPA podrà doncs recórrer contra la privatització del servei de menjador de l’escola, cosa que havia estat decidida pel Consell Comarcal del Baix Empordà. Així ho han anunciat Advocats Salellas, els lletrats que els representen.

Cal recordar que el gener passat, el Consell del Baix Empordà havia obert la possibilitat que l’AMPA es fes càrrec de la gestió del menjador a partir d’aquest curs i pogués així excloure el menjador del migdia del nou plec d’escoles del nord de la comarca.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Espai Cuixart estrena un cicle d’art, música i gastronomia pel centenari de Modest Cuixart

L’Espai Cuixart de Palafrugell estrena AcCent Cuixart, un cicle cultural amb nou vetllades entre finals de juny i finals d’agost. La proposta combina arts visuals, música en directe i gastronomia. També commemora el centenari del naixement de Modest Cuixart i connecta el seu llegat amb creadors contemporanis de diferents disciplines. La inauguració inclourà pintura en directe i música en viu.

Altres notícies