Adel Mechaal es retira de la final del 5.000

A falta de 1200 metres, Mechaal ha parat perquè "les cames no anaven bé"

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’atleta palamosí Adel Mechaal s’ha retirat quan mancava un quilòmetre i dos-cents metres de la final dels 5.000 metres. El corredor baixempordanès «ha preferit parar-se» perquè ha vist «que les cames no anaven bé«. Paral·lelament, també ha dit que no ha arribat «en el millor estat de forma» a l’Europeu de Berlín.

Durant tota la cursa, Mechaal es movia entre la cinquena i la sisena posició, de manera que estava al grup capdavanter tota l’estona, però no ha aconseguit recuperar-se plenament de la final del 10.000, on va quedar quart.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:36:29

Ràdio Capital presenta a Palafrugell l’exposició dels seus 25 anys amb imatges de Paco Dalmau

La mostra forma part dels actes de commemoració de l’aniversari de l’emissora i posa especial èmfasi en la memòria col·lectiva local. L’acte també ha servit per reconèixer la trajectòria del fotògraf Paco Dalmau.

Altres notícies