20.4 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

Així sona el debut de Rag’n’Bone Man

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres surt a la venda el debut musical de Rag’n’Bone Man, un nom que cada vegada està agafant més presència als mitjans i a les llistes d’èxits, gràcies a la qualitat tant vocal com musical, amb temes com Human o la més recent Skin, que demostren que estem davant d’un artista amb molt de futur.

El seu disc de debut, Human, s’ha posat a la venda aquest divendres i ja es pot escoltar a través de les plataformes d’streaming.

L’edició deluxe del disc, inclou 19 cançons.

Tracklist

1.Human
2.Innocent man
3.Skin
4.Bitter end
5.Be the man
6.Love you any less
7.Odetta
8.Grace
9.Ego
10.Arrow
11.As you are
12.Die easy
13.The fire
14.Fade to nothing
15.Life in her yet
16.Your way or the rope
17.Lay my body down
18.Wolves
19.Healed

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies