Així està quedant la planta d’Amazon a l’Empordà

És el primer centre a la província de Girona, i se suma als molts centres que Amazon ja té a Catalunya

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner eram 3

Amazon ja està aixecant la planta del seu nou centre logístic a El Far d’Empordà. Tal com van explicar, aquest centre ajudarà a satisfer la demanda i “donar suport a les petites empreses independents que venen a Amazon i usen el servei d’emmagatzematge i lliurament d’Amazon”.

És el primer centre a la província de Girona, i se suma als molts centres que Amazon ja té a Catalunya: té tres centres lógistics a El Prat, Martorelles i Castellbisbal, a més d’un centre de distribució a Barberà de Vallès, i set estacions logístiques. A tot Espanya, ja hi ha 30 centres d’operacions.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner construccinos versan

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -

Altres notícies