24.2 C
Pals
Dimarts, 2 setembre 2025
- Publicitat -

Antoni Carrera és nomenat nou cap de la Policia Local de Torroella de Montgrí

Amb una trajectòria de més de 35 anys, relleva Vicenç Montero, que s’ha jubilat

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Antoni Carrera és des d’aquest dimarts el nou cap de la Policia Local de Torroella de Montgrí i l’Estartit. Ha agafat el relleu de Vicenç Montero, que ha deixat el càrrec per jubilació. Carrera arriba amb una trajectòria professional de més de 35 anys en diferents cossos de seguretat. Ha treballat a les policies municipals de Girona i Olot i ha estat cap de la Policia Local a Palafolls i Sarrià de Ter, entre d’altres.

L’acte institucional de benvinguda es va celebrar a la seu policial amb la presència de l’alcalde, Jordi Colomí, i el regidor de Seguretat, Josep Martinoy. Durant l’acte, Carrera va expressar el seu agraïment per la rebuda de l’equip i va destacar la professionalitat dels agents.

El nou cap ha anunciat que vol impulsar una policia més moderna i propera, amb nous serveis com l’educació viària i la millora de la relació amb la comunitat. L’objectiu és consolidar un cos policial al servei de les persones i connectat amb les necessitats del municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa un procés participatiu per decidir a quins projectes es destinen els 200.000 € d’inversió municipal

Els veïns i veïnes majors de 16 anys poden triar fins a cinc projectes d’un total de dotze.

Altres notícies