10.6 C
Pals
Dissabte, 14 febrer 2026

Arriba la 36a edició del Festival Altaveu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival Altaveu ja ha confirmat els dies que se celebrarà el festival a Sant Boi de Llobregat. Des del dia 11 al 14 de setembre es podran veure en directe artistes com: Pau Vallvé, Derby’s Motoreta’s, Remei de ca la Fresca, Roserona, Bons Nois, Violeta Veinte i molts més.

Sota el lema “el so que ens identifica” es podrà gaudir de veus úniques que ompliran el festival. L’edició d’enguany s’inaugurarà amb un homenatge a Brian Wilson & The Beach Boys, protagonitzat per músics locals.

L’Altaveu busca propostes pròpies i honestes a través de l’experiència vital, la llengua i la cultura. Aquest festival aposta per l’expressió real en comptes de buscar allò que agradi a tothom. A més, cada any aposten per noves veus i artistes que connecten amb la veritat i, que acaben sent un refugi.

L’entrada Arriba la 36a edició del Festival Altaveu ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja obliga a ajornar la rua de Carnaval de Sant Feliu de Guíxols al 20 de febrer

El ball del Guíxols Arena es manté perquè es fa en un espai interior. Se suspenen els autobusos llançadora gratuïts.

Altres notícies