16.1 C
Pals
Dissabte, 18 octubre 2025
- Publicitat -

Arriba la versió sardanística de “Hey Jude” dels Beatles

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de la sardana del “Despacito”, arriben les BeatSardanes. Així és com han anomenat a les versions dels Beatles que han interpretat la Principal de Banyoles i la Cobla de l’Escola de Música de Torroella aquest vespre a la Beatles Weekend de l’Estartit. L’EMD de l’Estartit ha compartit un vídeo del moment de la versió sardanística de la cançó “Hey Jude”:

La plaça de l’Església de l’Estartit ha estat el punt neuràlgic per concloure aquest cap de setmana dedicat al món dels Beatles. S’han celebrat concerts, exposicions, xerrades, cinema a la fresca i tallers amb la família. Aquest dissabte a la nit ha tingut lloc el concert a la plaça de la Llevantina amb L’Estartit Beatles Tribut Band.

La Beatles Weekend ha arribat a la dotzena edició recordant els 50 anys de la publicació del disc Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:10:20

Júlia Breiz: “L’arquitectura ha de vetllar pel benestar de les persones i respectar el territori”

Durant el festival Fonament de Calonge, s'ha fet una reflexió profunda sobre l'arquitectura i l'urbanisme, especialment en una zona del territori gironí que ha patit les conseqüències d’un desenvolupament desmesurat durant les dècades passades. En una entrevista amb Júlia Breiz, vocal del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC) a Girona, s'han abordat els reptes que suposa l’accés a l’habitatge, les dinàmiques urbanístiques històriques i les oportunitats d’innovació en l’arquitectura per a la millora de la qualitat de vida de la ciutadania.

Altres notícies