Em dic Miquel Curanta i sóc de Pals. Gestor cultural i de mitjans, he treballat a diverses emissores de Ràdio (Ràdio Begur, Ràdio Costa Brava, 40 Principals, M80 ràdio, Cadena SER, Flaix, Flaixbac, Ona Catalana, Catalunya ràdio).
He estat director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (2018 - 2022) i del Club TRESC (2008 - 2018). També he fundat una productora de televisió (Creativa Audiovisual) i el 2001 vaig fundar Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1minut
- Publicitat -
Si sou fans del Despacito, heu d’escoltar la portada d’avui
Palamós ha acollit aquest maig la primera edició del curs sobre coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic. L’activitat, adreçada a persones immigrades residents al municipi, ha comptat amb la participació de prop de 30 persones i té com a objectiu facilitar-ne la integració i promoure la convivència i la igualtat d’oportunitats.