12.6 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

Badosa i Azarenka s’enfronten en la primera elmiminatoria del WTA

L'eliminatoria se celebrarà el proper 4 de gener

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Paula Badosa i Victoria Azarenka s’enforntaràn el proper dimarts 4 de gener en la primera eliminatòria de la Women’s Tennis Association 500. L’eliminatòria se celebra a Adelaida (Austràlia) en la reedició de la final d’Indian Wells. Aquest serà el primer partit de l’any 2022 per ambdues jugadores.

La catalana i la bielorussa debutaran abans juntes, demà dilluns en el quadre de dobles contra les temibles japoneses Shuko Aoyama i Ena Shibahara. Aquestes dues tenistes japoneses poseeixen la cinquena i sisena posició del rànquing mundial de la WTA. Badosa va anunciar fa pocs dies que jugaria els dobles de l’obert d’Austràlia amb la kazakh Ielena Ribakina.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies