Bebe Rexha posa imatges a I Got You

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nom de Bebe Rexha ha sonat per tot arreu els darrers mesos, gràcies a temes com Me Myself & I o també a In the name of love, el darrer èxit de Martin Garrix, on ella posava la veu.

Ara té ganes de demostrar que pot parir un èxit tota sola i acaba d’estrenar el videoclip de I got you, una de les cançons incloses al seu segon disc A.Y.F.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Institut Montgrí de Torroella de Montgrí, entre els centres premiats al concurs “Això pinta bé!” de la Diputació de Girona

El certamen ha reconegut treballs d'alumnes que han participat en activitats relacionades amb el patrimoni natural i cultural de les comarques gironines.

Altres notícies