El viatge de les paraules 3×12 – Lectures per viatjar aquest estiu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Abans de tancar la tercera temporada i fer vacances, a El viatge de les paraules hem decidit sortir de l’estudi i acostar-nos a la gent amb un programa diferent: fresc, estiuenc i relaxat, per parlar de llibres que es poden llegir a la vora del mar, sota una figuera o abans de fer la migdiada. Ho hem fet des del Restaurant Ca l’Amadeu, situat al Port Marina de Palamós.

Aquest episodi especial inclou recomanacions de lectures estiuenques, converses literàries i molt bon ambient. Ens hi han acompanyat:

  • Aina Torres, que ens parla del seu nou llibre Faràs créixer el vent del nord.
  • Miquel Martín i Serra, autor de Proses reposades, un llibre per llegir a poc a poc i amb els peus a terra.
  • Miracle Sala, que ens presenta El meu bikini verd, un viatge vital ple de memòria i emoció.
  • Laura Masó, autora del llibre 101 Refugis de muntanya de Catalunya.

També hem tingut un sorteig d’un llibre d’Edicions Tremendes i un petit joc per posar a prova el nostre esperit lector.

Ara tanquem maleta… i micro. Però ens retrobem al setembre amb la quarta temporada.
Fins aleshores, molt bon estiu i… bones lectures!

- Publicitat -
- Publicitat -

Palafrugell impulsa l’activitat física amb un abril ple de propostes gratuïtes

Palafrugell celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física amb un ampli programa d’activitats gratuïtes durant l’abril. L’Estadi Challenge serà l’acte central, però també hi haurà ioga, caminades, aiguagim i dansateràpia. La iniciativa promou hàbits saludables i combat el sedentarisme amb propostes obertes i inclusives.

Altres notícies