14.3 C
Pals
Dijous, 12 febrer 2026

Inauguració del Festival Carmen Amaya a Begur amb l’espectacle ‘Morente & Barcelona’

La setena edició del Festival Carmen Amaya, que ret homenatge a la reconeguda ‘bailaora’ de flamenc, arrenca a Begur del 15 al 17 de novembre. La inauguració comptarà amb la projecció de ‘Morente & Barcelona’ i el concert ‘Versions i perversions flamenques’. El festival inclou tallers, espectacles i concerts com a tribut a l’artista.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival Carmen Amaya, que enguany arriba a la seva setena edició, s’inaugurarà a Begur amb la projecció del documental ‘Morente & Barcelona’, dirigit per Jordi Turtós. L’acte tindrà lloc el 15 de novembre a les 17:30h al Cinema Casino, i donarà el tret de sortida a un festival que s’ha convertit en un referent cultural per retre homenatge a Carmen Amaya, la icònica ‘bailaora’ de flamenc que va passar els seus últims anys al municipi.

L’espectacle nocturn d’aquest primer dia serà ‘Versions i perversions flamenques’ de Sarsalé Flamenco, a les 22:15h a la plaça Esteva i Cruañas, on es podrà gaudir d’una fusió de gèneres i interpretacions del flamenc.

Les activitats del festival continuaran el 16 de novembre amb una Ruta Matinera en honor a Carmen Amaya, guiada per Sandra Bisbe. A més, hi haurà tallers de flamenc, com el de ‘Fandangos de Huelva’ amb Maria Dávila, i ‘Buleria por fiesta’ amb Isaac Barbero. També es podrà participar en un taller artístic de dibuix amb Martine Van Der Noort, així com en un taller de compàs i percussió amb Carlos Cuenca i Cristina López.

El festival clourà el diumenge 17 amb un concert vermut i una sardinada popular al Mas d’en Pinc. Aquesta jornada festiva comptarà amb l’actuació del grup Arrels de Gràcia, que posarà punt final a un cap de setmana dedicat a la cultura flamenca.

privat:-begur-celebra-el-llegat-de-carmen-amaya-amb-una-nova-edicio-del-seu-festival-de-flamenc

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

S’aplaça al 3 de març la festa pre Vida 2026

Ahir dia 11 de febrer es va fer públic el cartell del festival ‘Vida 2026′ i la intenció era celebrar-ho l’endemà amb un concert del grup Mujeres a l’antiga fàbrica d’Estrella Damm. Però, a causa dels avisos per fort vent emesos per les autoritats, s’ha decidit fer un canvi de data i celebrar-ho sense cap

Altres notícies