Begur obre un concurs per adjudicar l’arranjament de diversos carrers

L'obra es dividirà en tres lots i té previst començar després de l'estiu.

Anna Pujol
Anna Pujol
Redactora de Ràdio Capital
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Begur obre un concurs per adjudicar l'arranjament de diversos carrers
Loading
/

L’Ajuntament de Begur ha obert aquesta passada setmana un concurs per adjudicar les obres de millora, reparació i arranjament de diversos carrers del municipi. El projecte es centra en la reparació de carreteres, enllumenat i senyalització, sobretot al voltant de la urbanització de Sa Fontansa.

L’obra es divideix en tres lots, que iniciaran la tasca després de l’estiu. Les candidatures podran presentar-se durant un mes, per encarregar-se d’un o diversos lots. Joan Manel Loureiro, alcalde de Begur, ha explicat a Ràdio Capital que l’objectiu d’aquesta divisió és que empreses més petites puguin accedir-hi.

Loureiro ha afirmat que no es preveu que el projecte afecti el trànsit, tot i que podria molestar la circulació per les voreres, durant els dos mesos que s’espera que durin els arranjaments.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Museu del Suro aposta per la innovació amb una exposició sobre els nous usos sostenibles del suro

El Museu del Suro de Catalunya i la Fundació ICSuro presenten l’exposició “Suro i futur. Dissenyant possibilitats”, dedicada a les noves aplicacions sostenibles del suro. La mostra inclou projectes de cosmètica, arquitectura i depuració d’aigües, i reivindica el potencial ambiental, econòmic i innovador d’aquest material vinculat al territori.

Altres notícies