Bemba Saoco es presenten amb Hòstia

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Bemba Saoco s’acaben de presentar en societat amb Hòstia, una cançó dedicada a la repressió que hi va haver el dia 1 d’octubre arreu del territori.

El grup és hereu musical dels desapareguts 9Son, i és que a l’estiu del 2016 van entrar a l’estudi amb el productor Marc Parrot i en veure que el feien s’allunyava del que s’havia fet fins llavors, van decidir trencar amb el passat i anunciar el final de la banda i la creació d’aquest nou projecte.

A més de les cançons que podrem anar escoltar, el grup ha realitzat un projecte audiovisual en el qual hi participaran més de 100 actors i aficionats, que protagonitzaran els vídeos rodats arreu del país. El primer d’ells, Hòstia, ja es pot veure a Youtube.

El primer disc es dirà Crújelo i arribarà amb un ritme intens, que beu de la música urbana i amb una clara aposta per l’electrònica.

El grup obrirà la seva gira per les principals capitals europees, per donar-se a conèixer a escala internacional.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

U2 dedica una cançó a Rosalía al seu nou disc, tot i que finalment ella no hi participa

Durant els darrers dies, el títol de ‘The Mirror Maker (Rosalía)’, una de les cançons del nou disc de U2, havia generat especulacions sobre una possible col·laboració amb Rosalía. Ara Bono ha aclarit el misteri: la cantant catalana no posa veu a la cançó, sinó que n’és la inspiració i la protagonista del tema. En
- Publicitat -

Altres notícies