Billie Eilish anuncia el documental “The World’s A Little Blurry”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Billie Eilish comença a preparar els seus plans de futur de cara el 2021 i el primer d’ells és un nou documental “Billie Eilish: The World’s A Little Blurry“, que es podrà veure a través de la plataforma d’Apple TV+ i alguns cinemes el mes de febrer.

Ens explicarà la història de la cantant des de que era una nena fins que ha arribat a l’èxit mundial.

El nom del documental s’ha extret de ‘ilomilo’ una de les cançons del seu disc “WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?”.

El tràiler ja està disponible a través de la xarxa i ha estat dirigit per R.J. Cutler.

L’entrada Billie Eilish anuncia el documental “The World’s A Little Blurry” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Comerç iluminació girona

Mötley Crüe, Evanescence, Parkway Drive i Lorna Shore encapçalen el Resurrection Fest 2027

El Resurrection Fest ha anunciat les primeres 72 bandes de la seva edició del 2027, amb Mötley Crüe, Evanescence, Parkway Drive i Lorna Shore com a principals caps de cartell. El festival tornarà a Viveiro (Galícia) del 30 de juny al 3 de juliol i ja ha avançat alguns dels noms més destacats de la
- Publicitat -

Altres notícies