17.9 C
Pals
Dimarts, 9 setembre 2025
- Publicitat -

Billie Eilish es converteix en la debutant més jove en liderar la llista britànica

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Billie Eilish es converteix en la debutant més jove en liderar la llista britànica

Estava cantat que “WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?” el disc de debut de la nord-americana Billie Eilish lideraria la llista britànica i així ha estat. Amb una mica més de 48.000 unitats en els primers dies de venda, Eilish se situa així com l’artista debutant més jove en aconseguir situar el disc al número 1 de la llista del Regne Unit, superant l’anterior rècord que tenia Joss Stone quan va situar “Mind body and soul” al primer lloc el 2004 quan tenia 17 anys 5 mesos i 28 dies. Actualment Eilish té 17 anys 3 mesos i 18 dies.

Així mateix també es converteix en el disc de debut més important del Regne Unit des de l’edició de ‘Born to die’ de Lana del Rey el 2012.

L’entrada Billie Eilish es converteix en la debutant més jove en liderar la llista britànica ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Altaveu celebra 36 anys amb premis, descobertes i identitat sonora

Sant Boi tornarà a ser l’epicentre musical de l’11 al 14 de setembre amb una nova edició del Festival Altaveu, que enguany arriba a la seva 36a edició. Com ja és tradició, la cita s’obrirà amb un dels moments més especials: la cerimònia dels Premis Altaveu, que tindrà lloc el dimecres 10 de setembre a

Altres notícies