Blink-182 estrenen ‘Edging’ la primera cançó amb Tom DeLonge en 10 anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta setmana coneixíem el retorn dels Blink-182 recuperant la formació original amb Mark Hoppus, Travis Barker i Tom DeLonge.

El retorn del grup original s’ha fet efectiu amb l’estrena de ‘Edging’ la primera cançó dels tres artistes en 10 anys. La peça formarà part del nou disc de la formació.

Així mateix el 2023 la banda iniciarà una gira mundial, que els portarà a Barcelona el 4 d’octubre. Ahir van sortir a la venda les entrades en prevenda i dilluns sortiran per tot el públic a Ticketmaster i LiveNation.

L’entrada Blink-182 estrenen ‘Edging’ la primera cançó amb Tom DeLonge en 10 anys ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies