28.7 C
Pals
Dijous, 12 juny 2025
- Publicitat -

Bring Me The Horizon estrena ‘Teardrops’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Bring Me The Horizon és una banda britànica de metalcore que es va formar el 2004 agafant moltes influències de grups de metal americà. El 2015 van guanyar el premi a millor àlbum de metal amb ‘That’s The Spirit’ segons la revista britànica sobre metal, Alternative Press.

Ens trobem a menys d’una setmana de què sigui estrenat el seu pròxim EP ‘Post Human: Survival Horror‘, que veurà la llum el pròxim 30 d’octubre.

I és per això que Oliver Sykes, el cantant del grup, i els seus companys han fet un avançament del seu nou treball. Es tracta del senzill ‘Teardrops‘ el qual consta de videoclip i es va estrenar la passada setmana.

L’entrada Bring Me The Horizon estrena ‘Teardrops’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sabrina Carpenter anuncia nou disc: “Man’s Best Friend” arribarà el 29 d’agost

Sabrina Carpenter continua imparable. Després d’arrasar amb Short n’ Sweet —àlbum que l’ha consolidada com una de les veus més destacades del pop actual i que li ha valgut tres premis Grammy—, la cantant nord-americana ha anunciat el seu nou projecte discogràfic: Man’s Best Friend, que es publicarà el pròxim 29 d’agost, coincidint pràcticament amb

Altres notícies