19.1 C
Pals
Dilluns, 17 novembre 2025
- Publicitat -

Britney Spears es posa més electrònica a Do You Wanna Come Over?

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 26 d’agost arribarà Glory, l’esperat nou disc de Britney Spears i del qual ja n’hem anat coneixent algunes cançons, com el senzill Make me, que no ha tingut massa ressò a les llistes d’èxits.

Ara ens presenta Do You Wanna Come Over?, una peça amb un so més electrònic, produït per Mattman & Robin, responsables d’alguns treballs de Taylor Swift, Tove Lo o Carly Rae Jepsen.

Per altra banda, la cantant ha confirmat la seva presència a la gala dels premis MTV Music Awards, que tindran lloc dos dies després de la sortida del disc.

- Publicitat -
- Publicitat -

“SOC AUTOR 2025” apropa el públic al procés creatiu dels músics amb un nou format de converses

El projecte «SOC AUTOR 2025» s’estrena amb un format renovat basat en converses sobre el procés creatiu dels músics, amb l’objectiu de generar un espai de diàleg i reflexió que aproximi el públic a les experiències, influències i metodologies dels artistes. Les sessions, moderades per la periodista cultural Aïda Camprubí, permetran conèixer de primera mà

Altres notícies