Campanya solidària als comerços de Palamós

Un 2% de les comissions generades pels datàfons dels establiments de Fecotur que treballen amb Caixabank anirà a entitats socials

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Durant aquest estiu, pagar amb targeta als comerços de Palamós donarà diners a les entitats socials de la vila. Així ho preveu la campanya “Estiu Solidari”, una iniciativa conjunta de l’Associació per al Foment Empresarial del Comerçi el Turisme de Palamós (Fecotur) i Caixabank.

Durant els mesos de juliol i agost, un 2% de les comissions generades pels datàfons dels establiments de Fecotur que treballen amb Caixabank, anirà destinat a entitats socials de Palamós. Fecotur té uns 200 associats, dels quals uns 140 establiments participaran en la campanya. La previsió és que la iniciativa aportarà entre 10.000€ i 12.000€ a entitats socials de la vila. Aquesta campanya és una nova iniciativa solidària dels comerciants. S’afegeix a altres accions que ja han dut a terme amb èxit, com  “De nit + que plats a Palamós”, “Forastoc” o “PalamóSwing”, campanyes que han aportat una part de les seva recaptació a finalitats socials. El donatiu que resulti de la campanya “Estiu Solidari”  s’entregarà a les entitats socials seleccionades durant la gala dels socis de Fecotur, a la tardor.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies