Conferències pels afectats del càncer colorectal a Palamós Gent Gran

S'han organitzat 7 conferències per parlar de diversos temes que afecten als malalts i familiars

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els afectats pel càncer colo-rectal podran assistir a diverses conferències organitzades al Centre Palamós Gent Gran. Aquestes conferències estan organitzades per la Fundació Oncolliga de Girona i l’Hospital de Palamós.

Les conferències psicoeducatives sobre el càncer colo-rectal tenen l’objectiu de complementar la informació. Una informació destinada als afectats per la malaltia i als seus familiars.

Durant els propers mesos s’han programat fins a 7 conferències amb temes totalment diversos. Les xerrades tractaran temes com l’ostomia, l’alimentació en el postoperatori, la incontinència anal o l’afrontament de la malaltia.

La primera conferència serà a la Sala Polivalent del Centre Palamós Gent Gran, el proper dimarts 20. L’encarregada serà la Dra. Piedad del Moral, especialista en cirurgia general i de l’aparell digestiu.

Aquests serveis es celebraran cada dues setmanes al Centre de Palamós. Els actes, amb col·laboració de l’Hospital de Palamós, es celebraran entre les 12:00 hores i les 14:00 h. Un servei que s’uneix a les activitats que ja té la Fundació Oncolliga de Girona en marxa.

Des de la Fundació Oncolliga de Girona ofereixen als malalts de càncer material tècnic i ortopèdic necessari. Un material aportat gràcies a la col·laboració dels socis i de les activitats benèfiques organitzades.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Baix Empordà se situa entre les comarques on més creix el nombre de pensionistes

El Baix Empordà va registrar durant el darrer any un dels augments més importants de pensionistes de Catalunya. La comarca només queda per darrere d'Osona i la Cerdanya. Les dades també mostren diferències entre les comarques gironines. Mentre el Ripollès té una elevada proporció de pensionistes, l'Alt Empordà i la Cerdanya es mantenen entre les comarques amb menys pes d'aquest col·lectiu.

Altres notícies