10.9 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

El Carrefour de Torroella rebutja l’independentisme

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El Carrefour de Torroella rebutja l'independentisme
Loading
/

El Carrefour de Torroella de Montgrí ha penjat una pancarta per desmarcar-se de la la benzinera independentista de baix cost Petrolis Independents, situada al mateix aparcament del supermercat. En una gran lona es pot llegir el següent missatge, tant en català com en castellà: “Srs. Clients, els informem que Carrefour és aliena la propietat, gestió i explotació de la benzina d’aquesta aparcament”.

Els responsables de Petrolis Independents expliquen que els directius de Carrefour es van posar en contacte amb ells per demanar-lis que retiressin l’estelada perquè asseguren que pot semblar del mateix supermercat. Tanmateix, un dels propietaris de Petrolis Independents, Jordi Roset, afirma que s’hi han negat perquè forma part de la seva imatge:

Aquest estiu, diversos clients i viatgers han compartien a les xarxes la imatge de la benzinera independentista al costat del supermercat. Roset assegura que aquesta polèmica els han beneficiat.

La cadena independentista va instal·lar aquest abril a Torroella la seva vuitena estació a Catalunya.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies