Cel entre mig i força ennuvolat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La jornada comença amb cel entre mig i força ennuvolat i un mati fred però amb una temperatura mínima no tant baixa com ahir a causa de la nuvolositat.  

Els intervals de núvols ens acompanyaran bona part del matí i fins el migdia poden produir quatre gotes o algun petit ruixat feble.  La temperatura quedarà acotada entre els 4ºC de mínima i els 15 de temperatura màxima. 

Demà serà un dia amb cel més serè domini del Sol i lleugera pujada de la temperatura.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

La Bisbal d’Empordà reivindica el paper de les dones durant la Guerra Civil amb unes jornades

La Bisbal d’Empordà acollirà aquest dissabte 24 d’octubre unes jornades dedicades al paper de les dones durant la Guerra Civil espanyola. El Teatre Mundial serà l’escenari de conferències, un documental i un concert. La proposta vol recuperar la memòria de les milicianes i brigadistes. El programa es completarà al novembre amb una sortida als espais de memòria de l’exili republicà.
- Publicitat -
banner eram 3

Altres notícies