Cel variable i a estones força gris amb temperatura a l’alça

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dijous es planteja com una jornada gris, poc assolellada, amb el pas de núvols alts i mitjans.

Dies molt semblants de l’un a l’altre amb un denominador comú que serà el termòmetre que mantindrà l’ambient poc fred i això serà la notícia meteorològica. Suavitat tèrmica que no tindrà res a veure amb les dates de calendari que ens trobem.

El termòmetre en preveiem amb una mínima gens freda propera els 6-8 graus i un migdia que passarà entre els 15 i els 17 graus. La previsió és que dia a dia vagi pujant el llindar de la temperatura màxima fins a assolir el seu pic màxim durant el cap de setmana.

Informació elaborada per Marc Vilà.

- Publicitat -
- Publicitat -

Comerciants de Palafrugell reclamen una resposta més efectiva davant la multireincidència

Asseguren que la reforma del Codi Penal ha estat un pas endavant, però considera que el sistema judicial continua sense donar una resposta àgil als furts reiterats que afecten els establiments.

Altres notícies