Cesk Freixas presenta Aquí, la bellesa i la dignitat

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Cesk Freixas ha estrenat el videoclip d’Aquí, la bellesa i la dignitat, l’avançament del seu nou disc Proposta i que inclou la col·laboració de Gemma Humet.

La cançó parteix d’un text que va escriure Julio Cortázar el gener de 1983 després de la seva visita a Managua, i que va incloure en el seu llibre «Nicaragua tan violentamente dulce».

El videoclip es va gravar a l’estudi de la dissenyadora Marta Bellvehí, que apareix al costat del cantant.

Freixas presentarà el disc, en directe el 7 d’abril a l’Auditori de Girona, dins el marc del festival Strenes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Les Illes Medes redueixen els impactes del submarinisme i consoliden un model de busseig més responsable

El seguiment del 2025 a la reserva marina de les Illes Medes constata una reducció significativa dels contactes dels submarinistes amb el fons marí. L’estudi, impulsat pel Parc Natural i SUBMON, destaca la importància de les immersions guiades, la formació ambiental i la corresponsabilitat del sector per preservar aquest espai natural.

Altres notícies