21.5 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Ciutadans ja albira alcaldies a les comarques gironines

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Ciutadans ja albira alcaldies a les comarques gironines
Loading
/

El líder de Ciutadans a la demarcació de Girona, Jean Castel, ha assegurat a Ràdio Capital que estan en disposició d’aconseguir les primeres alcaldies a les comarques gironines a les eleccions de 2019. Ho diu impulsat pels resultats d’aquest 21D, que els ha permès guanyar en importants ciutats com Figueres, Roses, Blanes i la Jonquera.

El partit d’Inés Arrimadas va aconseguir quatre diputats a Girona i va arrossegar 79.000 vots. Amb aquests resultats, asseguren que el procés independentista “no representa el futur dels catalans” i demana partir d’àmplies majories. Ciutadans reclama obrir una nova etapa, també a nivell local, que tingui en compte les “demandes de la gent” en matèria d’educació, sanitat i treball.

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies