10.9 C
Pals
Diumenge, 18 gener 2026

Comença la Festa Major de Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Comença la Festa Major de Palafrugell
Loading
/

Avui comencen les festes de Palafrugell. Hi ha programació fins el dia 23 de juliol, que ahir la regidora i delgada d’infants i joventut de Palafrugell, Marta Baserba, ens va explicar al Supermatí d’estiu. Va destacar que hi ha activitats programades per a tota la família i que són per les diferents franges d’edat, i que aquest any es recupera la festa de l’espuma, a l’espai de barraques el diumenge a dos quarts de quatre de la matinada.

D’altra banda, va explicar quines mesures prenen per evitar que els qui gaudeixin de la festa prenguin massa alcohol.

Tal i com hem dit, la festa comença avui i s’allargarà fins el dia 23. Pels qui vinguin de fora, la regidora Marta Baserva assegura que hi ha zones de pàrquing disponibles.

Podeu escoltar tot això i més a l’entrevista que li va fer Marc Clapés al “Supermatí d’estiu”.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els pescadors catalans faran vaga el 19 de gener contra les noves mesures administratives europees

Els pescadors protesten per les noves mesures europees, que consideren desconnectades de la realitat. Denuncien que la normativa obliga a comunicar les captures abans de sortir a la mar i alerten que la flota s’ha reduït a la meitat.

Altres notícies