28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Confiscades 3.800 plantes de marihuana a Sant Pere Pescador

La Guàrdia Civil busca l'amo del material confiscat per presumpte delicte contra la salut pública

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Guàrdia Civil va confiscar 3.800 plantes de marihuana en dos terrenys d’una masia de Sant Pere Pescador aquest cap de setmana, segons ha informat La Vanguardia, sent una de les més grans des de començaments d’any a les comarques gironines.

La Guàrdia Civil busca l’amo del material confiscat per presumpte delicte contra la salut pública. Els agents també van confiscar el material utilitzat per desenvolupar aquesta activitat, com dipòsits d’aigua per regar-les o fertilitzants.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies