29.3 C
Pals
Dimecres, 18 juny 2025
- Publicitat -

Consulta els actes de Tsunami Democràtic al Baix Empordà la jornada de reflexió

Tsunami Democràtic organitza actes a les places del país, i ja se saben les primeres accons que es faran al Baix Empordà

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Tsunami Democràtic ha convocat pel 9 de novembre, jornada de reflexió, una jornada de desobediència a la Junta Electoral espanyola. I per això, ha cridat a omplir les places del país de 16h a 22h en una jornada que han anomenat “política, cultural i festiva”.

Volen que sigui una acció que es faci “pacíficament, respectuosament, de forma inequívocament noviolenta”.

Tsunami Democràtic anima entitats, agrupacions, associacions, colles i grups de particulars a organitzar activitats.

Ja se saben les primeres activitats convocades al Baix Empordà, que les han comunicat els CDR locals.

PALAFRUGELL

A Palafrugell, la convocatòria és a plaça Nova. A les 5 de la tarda es farà una

xocolatada amb porres. A les 6, activitats infantils. A les 7, es projectaran documentals i missatges de suport. A les 8, un debat i xerrades. I a les 9, un sopar de carmanyola. A més, s’han organitzat concerts de Festucs, de Manel Abellan Trio i altres grups que encara no s’han confirmat.

SANT FELIU DE GUÍXOLS

A Sant Feliu de Guíxols, el CDR ha compartit un cartell amb el logo de Tsunami Democràtic en què s’explica que es convoca a la plaça 1 d’octubre a les 16h. A les 5 de la tarda es farà un taller de decoració de màscares. A dos quarts de 7, un acte anomenat “Passejant la Reflexió” i a les 8, una “Castanya-da”.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Gremi de la Pagesia Catalana rebutja el decret per impulsar renovables i alerta de greus conseqüències per al món rural

El Gremi de la Pagesia Catalana s'oposa al nou decret llei del Govern que vol accelerar els projectes d'energies renovables. Denuncien que permet expropiar terres i perjudica greument la pagesia. Alerten d'un augment del despoblament rural, pèrdua d'autonomia alimentària i especulació del sòl. Reclamen protegir les terres agrícoles i situar les renovables en zones industrials o degradades.

Altres notícies