8.7 C
Pals
Divendres, 13 febrer 2026

Convoquen una manifestació per Albert Boadella a Jafre

L'ajuntament demana als veïns respecte davant la concentració unionista

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Grup de Periodistes Pi i Margall ha convocat una manifestació a Jafre aquest dissabte, 31 de març, al migdia en suport al dramaturg Albert Boadella. Així ho ha comunicat l’ajuntament en una circular, en què demana “a tothom ser respectuosos, i evitar qualsevol acció en detriment del poble i dels participants”.

La manifestació partirà des de la plaça de l’Ajuntament, es dirigirà cap al carrer Major i el carrer de la Creu i acabarà al carrer Orient. “Demostrem una vegada més que som un poble ferm i pacífic“, demana l’ajuntament.

Boadella, que s’ha autodefinit com el “president” de la plataforma satírica Tabàrnia, té una residència a Jafre. En els darrers dies, aquesta entitat ha denunciat pintades a la casa del dramaturg:

La plataforma per Tabàrnia defineix l’acció com una “manifestació silenciosa” i demana als assistents que no duguin banderes ni distintius polítics.

- Publicitat -
- Publicitat -

13 COMENTARIS

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

La pluja obliga a ajornar la rua de Carnaval de Sant Feliu de Guíxols al 20 de febrer

El ball del Guíxols Arena es manté perquè es fa en un espai interior. Se suspenen els autobusos llançadora gratuïts.

Altres notícies