Dave Grohl prepara un projecte basat en fer una cançó de 25 minuts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’ex bateria de Nirvana, Dave Grohl, es troba en plena gira amb el grup fundat per ell mateix Foo Fighters promocionant el seu disc Concrete & Gold. Tot i això, sembla que Dave Grohl no en té suficient amb això, ja que acaba de confirmar la seva presència a un projecte força innovador i inquietant al qual haurà de crear una cançó de 25 minuts de durada.

Segons ha comentat el mateix artista, comptarà amb diferents equips de guitarres, bateries i baixos, per tal de poder confeccionar aquesta cançó amb la màxima varietat possible d’instruments i, a més a més, hi haurà sis càmeres gravant-lo mentre crea la cançó i, per tant, hi haurà diferents Dave Grohl tocant al mateix temps. A part, ell mateix també ha avançat que no farà aquest projecte sol i haurem de veure amb qui ho farà.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Linkin Park estrenaran un documental sobre el seu retorn als escenaris

Linkin Park han anunciat l’estrena de “LINKIN PARK: UNSHATTER”, un nou documental que arribarà als cinemes de tot el món el pròxim 30 de setembre. Dirigit per Joe Hahn, membre fundador del grup, el film mostrarà el camí que ha recorregut la banda des de les sessions d’enregistrament iniciades el 2022 fins al seu esperat
- Publicitat -spot_img

Altres notícies