Denuncien que han arrencat simbologia independentista de Torroella

La Taula per la Llibertat i la Democràcia explica que ja s'han substituït per unes altres pancartes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Taula per la llibertat i la democràcia de Torroella de Montgrí i l’Estartit ha denunciat aquest dissabte que s’han retirat les pancartes a favor dels presos polítics i simbologia independentista de diversos balcons de la vila.

Aquesta entitat es va crear el novembre del 2017 per respondre a l’empresonament de Dolors Bassa. La formen tots els partits i entitats sobiranistes. A través de les xarxes socials, han atribut l’acció a «intolerants i intransigents». Altres usuaris han explicat que les pancartes que s’han retirat són les que penjaven de l’Ajuntament i de la residència de dia.

A hores d’ara, però, alguns veïns han tornat a penjar alguns dels cartells.

- Publicitat -
- Publicitat -

Les obres de la cinglera del turó del port de Sant Feliu acabaran a finals d’estiu

Aquest divendres la consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sílvia Paneque, ha visitat les obres amb diverses autoritats. 

Altres notícies