29.8 C
Pals
Dijous, 19 juny 2025
- Publicitat -

Derrota del Palamós en el debut a la Lliga Elit

En partit de la primera jornada, els palamosins visitaven el Rubí i no han pogut evitar la pèrdua dels tres primers punts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un Degà amb molt respecte davant del seu contrincant, ha començat la temporada del debut a la Lliga Elit amb derrota.

En partit de la primera jornada, els palamosins visitaven el Rubí i no han pogut evitar la pèrdua dels tres primers punts.

El tècnic Àlex Redondo ha sortit amb un onze inicial format per Marwane, Lloret, Davesa, Resta, Lungu; Iker, Ortega, Germán, Mercader; Pauner i Kuku.

A l’inici del duel, els visitants han tingut alguna ocasió aïllada mitjançant Germán i Mercader, però el Rubí ha anat dominant el joc progressivament.

Fruit d’aquest domini, a la mitja hora de joc Albelda ha inaugurat el marcador, i 3 minuts més tard Monso ha establert el 2 a 0 que seria definitiu.

Encara en el primer temps, per part del Palamós, Mercader estavellaria una pilota al pal, i tant l’entrenador Àlex Redondo com Sergi Resta serien amonestats amb targeta groga.

A la segona part, tot i que ho han intentat, els blau-i-grocs no han pogut retallar distàncies.

Debut agredolç a la Lliga Elit d’un Palamós que, la setmana vinent, rebrà el Santboià en la segona jornada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Miquel Martí: “El nostre esperit és tan simple com ensenyar el mar des del mar”

Palamós tindrà el primer vaixell aula 100% elèctric a partir del primer semestre del 2026. La nova embarcació funcionarà amb energia solar i estarà fabricada amb alumini reciclable. Ho ha explicat el director del Museu de la Pesca, Miquel Martí, en una entrevista al Supermatí, en què ha destacat que el projecte vol reforçar la consciència ambiental i educativa des del mateix mar.

Altres notícies