9.8 C
Pals
Dijous, 12 febrer 2026

Derrota per la mínima del Palamós (1-0)

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Palamós ha perdut en la seva visita al camp de l’Europa per la mínima (1-0). Els de Vicenç Fernández van disposar de moltes ocasions, però una vegada més la manca d’efectivitat no els va permetre treure algun punt del Nou Sardenya.

En els primers compassos del partit, tant el Degà com el conjunt local evidenciaven imperfeccions en el seu joc. Tot i això, l’astúcia de l’Europa els va permetre marcar el primer i únic gol del partit al minut 9, en la primera ocasió que van tenir, i que va ser obra d’Ángel Pérez. Al llarg de la primera meitat, el matx va mantenir la mateixa tònica i va haver-hi pocs dispars a meta.

A la represa, l’entrada de Bonaventura al terreny de joc el 63′ va suposar un revulsiu pels groc-i-blaus, atès que el davanter palamosí va protagonitzar diverses ocasions clares de gol per empatar el partit. Fins als darrers instants, els baixempordanesos van intentar-ho amb tirs de Sergio García, Litus i Medina.

Finalment, després de la jornada 17, el Palamós és dissetè amb 15 punts, 2 per sobre del descens. La propera jornada, el conjunt de Fernández jugarà el diumenge a les dotze del migdia a casa contra el Prat, que ocupa la novena posició amb 26 punts.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

S’aplaça al 3 de març la festa pre Vida 2026

Ahir dia 11 de febrer es va fer públic el cartell del festival ‘Vida 2026′ i la intenció era celebrar-ho l’endemà amb un concert del grup Mujeres a l’antiga fàbrica d’Estrella Damm. Però, a causa dels avisos per fort vent emesos per les autoritats, s’ha decidit fer un canvi de data i celebrar-ho sense cap

Altres notícies