8.7 C
Pals
Dissabte, 22 novembre 2025
- Publicitat -

Descens de la temperatura per iniciar la setmana

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’un cap de setmana d’ambient primaveral iniciem una nova setmana amb una normalització de la temperatura. Tant la mínima com la màxima avui experimenten un descens i s’enregistraran valors d’entre 3ºC i 16ºC. 

L’estat del cel serà variable amb temps en general mig ennuvolat. De cares a la nit i propera matinada de dimarts arribaran nuvolades que poden fins i tot deixar caure quatre gotes a l’extrem sud de la comarca, però demà serà un dia en general força més assolellat. 

Tot plegat amb flux de vent del nord i de gregal que afectarà a la zona litoral-nord de la comarca. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Tanquen el segon tram de la Via Ferrata del molí de Sant Feliu per protegir el corb marí emplomallat

La mesura, que s’aplica per tercer any consecutiu, busca protegir el corb marí emplomallat, una espècie vulnerable que hi nidifica.

Altres notícies