18.7 C
Pals
Dijous, 28 agost 2025
- Publicitat -

Després del ple d’ahir la Bisbal seguirà sense tenir pavelló esportiu nou

Els tres grups de l'equip de govern van votar en contra de la moció conjunta de tota l'oposició que demanava que s'iniciessin els tràmits per la seva construcció

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Després del ple d'ahir la Bisbal seguirà sense tenir pavelló esportiu nou
Loading
/

Tot i que amb diferents matisos tots els grups es van mostrar favorables a que la Bisbal disposi d’un nou pavelló d’esports, finalment van seguir el guió previst i la proposta de l’oposició va ser refusada pels nou vots de l’equip de govern (Esquerra, Cup i Iniciativa) enfront dels set de l’oposició (PSC-Independents), Compromís per la Bisbal i Convergència i Unió)

El cap de l’oposició ÒscarAparicio (PSC-Independents per la Bisbal) va defensar la moció de la mateixa forma que els altres tres grups que li donaven suport. Tots pensen que la construcció del nou pavelló esportiu és una prioritat inajornable per la Bisbal i aixó deia dies enrere  a Ràdio Capital 

 

Per la seva banda l’alcalde Lluís Sais va manifestar que el seu partit Esquerra està a favor de fer un nou pavelló però amb unes condicions que no estaven implícites en la proposta de l’oposició.

 

Cati Vilà – Compromís per la Bisbal va discrepar de la vinculació entre la construcció d’una nova escola i el pavelló

 

 

En sentit semblant a l’alcalde Sais es van pronunciar Josep Maria Castells de la CUP

 

Xavier Dilmé – CiU va ser un cop més el regidor més punyent del bloc de l’oposició

 

Maite Bravo (Iniciativa-Verds-Alternativa) va titllar la moció d’electoralista.

 

Finalment doncs la moció que proposava redactar un projecte per la futura construcció d’un nou pavelló municipal va quedar ser rebutjada

- Publicitat -
- Publicitat -

El Pavelló Firal de la Bisbal tancarà aquest setembre per reformar la coberta

L’actuació s’ha tornat imprescindible després de detectar problemes estructurals greus. Les obres, amb una inversió de més de 800.000 euros, també inclouran nou parquet i plaques solars.

Altres notícies